Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Har man tre val att gissa på som på postkodmiljonärenAlltså ingen vet
Jag gissar att främmande makt spårar var du är... och hela hela tiden. Samtidigt spelas alla samtal in. Säkert en dold kamera me i husbilenHar man tre val att gissa på som på postkodmiljonären
Oja..Google vill veta alltJag gissar att främmande makt spårar var du är... och hela hela tiden. Samtidigt spelas alla samtal in. Säkert en dold kamera me i husbilen
Fasen där sprack min övervakningsteori.Det är en TV-antenn
![]()
Renkforce DA-7361 Aktiv DVB-T/T2-antenn Inomhus Amplifiering: 13 dB Vit | Conrad.se
Use templatewww.conrad.se
Den håller nog ändå. Jag har hört från säkra källor att just den modellen innehåller både mikrofoner, kamera och gps sändareFasen där sprack min övervakningsteori.
Undra om den antennen är bra?
Den sitter fast hårt ! Tack för hjälpen och ha det gott !Ingen aning. Ser misstänkt antennlik ut. Men om det är TV, 4G, wifi eller något annat...? Om du inte får något vettigt svar från församlingen här är nog tipset, som någon redan skrivit, att leka lite "följa John" med sladden och se om den slutar någonstans och i vad.
Går den att pilla lös och kika om det finns någon info eller andra ledtrådar på baksidan?
Det måste jag ha missat, trodde jag läst det mesta här på HBK.Den håller nog ändå. Jag har hört från säkra källor att just den modellen innehåller både mikrofoner, kamera och gps sändare![]()
Nu har jag ju skrivet det härDet måste jag ha missat, trodde jag läst det mesta här på HBK.
Finns det andra säkra källor?