• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla. Du måste logga in för att betala årsavgiften!

Någon som vet från en nykomling

F

F.d. 60842

Guest
Hej alla i Husbilsklubben. Jag är nykomling i detta gäng. Efter ha haft husvagn i 20 år blev det stuga i 8 år. Suget att komma ut igen blev för stort så nu har jag blivit med husbil, den kommer i mars. Min fråga: är det någon som vet om det kommer att bli någon camping i Lindvallen?

Senast redigerad av en moderator:
Sv: Någon som vet från en nykomling

Tyvärr kan jag inte svara på din fråga. Men vill önska dej välkommen in i gemenskapen och hoppas att du ska trivas.
MVH Gunilla

Det närmaste jag hittade var
transparent.png
transparent.png
Stöten Camping
Platsmarkör på karta är ungefärlig
Elljusvägen 6 C, C/o Löfstedt
Sälen

Hämta vägbeskrivningar

0280-59 23 19

Eller
[FONT=Verdana, Geneva, Helvetica, Arial]Caravan Club of Sweden
Tandådalen
780 67 Sälen
0280-330 53
[/FONT][FONT=Verdana, Geneva, Helvetica, Arial]Tandådalens hemsida

Och du vill mitt i mellan ;)
[/FONT]

Senast redigerad av en moderator:

Tack i alla fall om Lindvallen. Har varit i Spanien och Kroatien under sommarhalvåret och funderar så småningom att testa övervintring i Spanien. Någon som kan ge tips om något ställe med trygg tillvaro och aktiviteter av skilda slag?

Tillbaka
Toppen