• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Någon som ska till Fritidsmässan ?

repuls

HBK Medlem
Kommun
Nacka
HBK-Nr
1445
Medlemskap
2025
Hej
Tänkte åka till fritidsmässan i Kristinehamn 13-15 juni. Brukar finnas mycket att titta på där. Det är också lite trevliga kvällsaktiviteter (kolla på webben).
Någon som ska dit ? Då kan vi sammanstråla.

Sv: Någon som ska till Fritidsmässan ?

Undrar om det finns någon plats där man kan övernatta i husbilen nära mässan. E det nån som vet hur långt det e mellan mässan o ställplatsen i hamnen.

Undrar om det finns någon plats där man kan övernatta i husbilen nära mässan. E det nån som vet hur långt det e mellan mässan o ställplatsen i hamnen.

Kolla på kartan Kenth lagt ut, jag gissar att det är knappt 2 km. Kanske kan mäta senare:)

Vi står på ställplatsen i hamnen nu. Fått veta att det är ca 2,5 km till mässan, alltså cykelavstånd.

Nu har vi stått på ställplatsen i hamnen nästan en vecka. I dag var det högtidlig invigning av densamma efter att kommunen rustat upp här. Den drivs i dag av två bröder som verkligen vet vad ordet service betyder. Inget e omöjligt för dom. Rent o snyggt överallt. Toppenplats helt enkelt.

Tillbaka
Toppen