• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Någon som ska till Fritidsmässan ?

repuls

HBK Medlem
Inlägg
32
Kommun
Nacka
HBK-Nr
1445
Medlemskap
2024
Hej
Tänkte åka till fritidsmässan i Kristinehamn 13-15 juni. Brukar finnas mycket att titta på där. Det är också lite trevliga kvällsaktiviteter (kolla på webben).
Någon som ska dit ? Då kan vi sammanstråla.
 
A

alexander

Guest
Sv: Någon som ska till Fritidsmässan ?

Undrar om det finns någon plats där man kan övernatta i husbilen nära mässan. E det nån som vet hur långt det e mellan mässan o ställplatsen i hamnen.
 

Lundsholm

HBK Medlem
Inlägg
10.139
Kommun
Torsås
HBK-Nr
11560
Medlemskap
2024
Sv: Någon som ska till Fritidsmässan ?

Undrar om det finns någon plats där man kan övernatta i husbilen nära mässan. E det nån som vet hur långt det e mellan mässan o ställplatsen i hamnen.

Kolla på kartan Kenth lagt ut, jag gissar att det är knappt 2 km. Kanske kan mäta senare:)
 
A

alexander

Guest
Sv: Någon som ska till Fritidsmässan ?

Vi står på ställplatsen i hamnen nu. Fått veta att det är ca 2,5 km till mässan, alltså cykelavstånd.
 
A

alexander

Guest
Sv: Någon som ska till Fritidsmässan ?

Nu har vi stått på ställplatsen i hamnen nästan en vecka. I dag var det högtidlig invigning av densamma efter att kommunen rustat upp här. Den drivs i dag av två bröder som verkligen vet vad ordet service betyder. Inget e omöjligt för dom. Rent o snyggt överallt. Toppenplats helt enkelt.
 
Toppen