• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Någon som prövat Cudy P5 router

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2050
Funderar på om det är dags att köra 5G i husbilen och Cudy P5 router verkar intressant och finns för dryga 3000:- på Amazon.

Vet att många kör Teltonika och jag har själv en 4G i husbilen nu men jag tycker RUTX50 är lite dyr och börjar bli till åren.
Jag använder Zerotier mellan hemmet och husbilen så det är ett krav som bara Teltonika och Cudy P5 har klarat som jag hittat men jag kan ju givetvis ha missat någon annan.

Någon som testat Cudy P5 router hemma eller i husbilen eller vet någon annan prisvärd 5G router som klarar Zerotier eller ev. Tailscale?

Funderar på om det är dags att köra 5G i husbilen och Cudy P5 router verkar intressant och finns för dryga 3000:- på Amazon.

Vet att många kör Teltonika och jag har själv en 4G i husbilen nu men jag tycker RUTX50 är lite dyr och börjar bli till åren.
Jag använder Zerotier mellan hemmet och husbilen så det är ett krav som bara Teltonika och Cudy P5 har klarat som jag hittat men jag kan ju givetvis ha missat någon annan.

Någon som testat Cudy P5 router hemma eller i husbilen eller vet någon annan prisvärd 5G router som klarar Zerotier eller ev. Tailscale?

Riktigt intressant router. Letar också efter en någorlunda rimligt prissatt 5g modell som funkar på 12 volt.
Nu har vi ju ofta 12-14,7 volt i våra fordon. Funkar detta för elektroniken ?
Hittar inte funktionen med att brygga ett befintlig wifinät ? Använder denna funktion för att spara roaming när vi är utomlands.
Kör Netgear nighthawk 4g idag och driver jag via usb. Funkar perfekt, men skulle vilja ha lite mer hastighet ibland.

Mvh Per

Jeg har brugt denne i et par år

For mig ligner den fuldstændig, bortset fra et andet firmanavn og et moderne look.

Jeg har været fuldt tilfreds.

Den kan både bruge indsat (1 eller 2 stk.) sim kort og fange lokale trådløse WiFi

Jeg har brugt denne i et par år

For mig ligner den fuldstændig, bortset fra et andet firmanavn og et moderne look.

Jeg har været fuldt tilfreds.

Den kan både bruge indsat (1 eller 2 stk.) sim kort og fange lokale trådløse WiFi
Ja den är ju tänkbar och eftersom den kör OpenWRT så fungerar ju Zerotier också.

Tillbaka
Toppen