• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Mystisk kontakt

habro

FD HBK Medlem
Kommun
Älvsbyn
HBK-Nr
7533
Medlemskap
2022
Är för närvarande i Portugal och det mystiska är att jag plötsligt på min smartfån har kontakt med internet. WiFi är avstängt. Har Tele2 hemma men det bredbandet funkar väl inte här? Det hela började igår i samband med att jag via WiFi uppdaterade fånen.Mobildatafunktionen var på så den har jag avaktiverat nu iaf, det med tanke på att jag kanske blir debiterad nåt som jag inte vill ha. Är det någon som har en susning om fenomenet? Skall jag bara glatt surfa vidare kanske?:wub:

F

F.d. 25200

Guest
Sv: Mystisk kontakt

Om du inte stängt av mobildata så fungerar bredbandet i nästan hela världen, räkningen kommer från Tele 2, viss risk att det kan bli dyrt. Telefonen kan ha ändrat inställning vid uppdatering.

MVH

Stig

habro

FD HBK Medlem
Kommun
Älvsbyn
HBK-Nr
7533
Medlemskap
2022
Sv: Mystisk kontakt

Om du inte stängt av mobildata så fungerar bredbandet i nästan hela världen, räkningen kommer från Tele 2, viss risk att det kan bli dyrt. Telefonen kan ha ändrat inställning vid uppdatering.

MVH

Stig

Förmodligen det som hänt..att jag fått igång mobildata när jag uppdaterade.... nu är det avaktiverat...som sagt..jag lär mig alltid något nytt...var dag:)

Toppen