• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

myggnät

B

berre

Guest
Vet någon om det finns att köpa veckad myggnät i metervara till husbilsdörr. Vår ettåriga Golden tjej fixade ett eget hål i myggnätsdörren
häls
berre
:confused:

Majzzan

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
6691
Medlemskap
2028
Sv: myggnät

Tycker det där veckade nätet i skjutdörren är uselt när man har hund. Brukar sätta ett kompostgaller för på insidan. Har nu köpt vanligt myggnät för dörr som jag ska sätta dit med självhäftande kardborrband istället. Det är praktiskt med magneter i öppningen som öppnar sig lätt när man går igenom och stänger nätet igen när man passerat. Har haft ett i gäststugan hela sommaren och det funkar fint.

marunga

FD HBK Medlem
Kommun
Tranemo
HBK-Nr
14029
Medlemskap
2022

Så lätt öppnar sig inte magnetdörren, utan hunden kan mekka med den också. Speciellt om man kommer utifrån..

/M

Majzzan

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
6691
Medlemskap
2028

Här funkar det alla tiders, både för hunden och kattorna. Men de är ju lägre in dina hundar ;)

Toppen