• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Mycket husbilar ute

F

F.d. 58547

Guest
Ja nu är det mycket rörelse ute på vägen,det märks att många är ute för att "reka" plats inför Elmia.De kryper fram. Har ju aldrig tänkt på det innan men nu förstår jag.
Kan tänka mig att det blir ett rekordår för Elmia i år så som det har ökat./susanne

Margus

FD HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
1233
Medlemskap
2024
Sv: Mycket husbilar ute

Vilken dag är bäst att besöka mässan? Eller är det lika "tjockt" alla dagar?

Maja & Stefan

HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
20896
Medlemskap
2025

Vilken dag är bäst att besöka mässan? Eller är det lika "tjockt" alla dagar?

Jag tycker inte att det räcker med 1 dag! Vi brukar komma på torsdag, och tar det lungt denna dag. Börjar på fredag morgon och efter ett tag så går vi till husbilen och fixar lite lunch, och sen på det igen. Så håller vi på till söndag middag. Men då är man ganska mättad på allt vad husbilar och husvagnar och tillbehör heter.

Ha det vi syns på Elmia.

Senast ändrad:
F

F.d. 297

Guest

Ja där har vi svaret. Vi har också märkt att det är mycket husbilar samt husvagnar ute på vägarna. Ja det är ju mässan i Jönköping snart. Vi tror också att det kommer bli rekord i år eftersom husbilarna har ökat kraftigt samt att det är väl många husvagnar som säljs fortfarande. Vi tänkte gå nu på den nya mässan i Kista som är nu 9 10 okt.
Elimia mässan är ju nu snart i sept. kommer inte ihåg datumet nu vi vet ännu inte om vi ska åka skulle vara roligt men vi har ju nyss köpt våran drömbil men det finns ju mycket annat som man kan titta på tillbehör samt jämföra liknade bilar men man blir ju så sugen på allt så det är nästan farligt att gå på mässorna.

Mvh
Anita o Risto i Täby

Toppen