• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Multimedia 2x din. med Nav och backkamer

Mangan1

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
1328
Medlemskap
2025
Sv: Multimedia 2x din. med Nav och backkamer

Jag har kört i flera omgångar med liknande, har hitintills alltid vart nöjd!
SW i dessa "noname" maskiner är tämligen lika varann, fungerar bra för betald peng.

Köpet är ju via svensk ÅF så ni har ju garanti om något skulle "krabba"
Ni lär få fler åsikter... :wink:

Lycka till med köpet/monteringen!
Vänl. Magnus

F

F.d. 50560

Guest

Tack Magnus.

Det är just det, Montering, Vanlig bilstereo skulle kännas OK. men backkamera med kablar mm. man bör väl antagligen plocka ut halva inredningen, hitta någon strömkabel som ger ström när backen läggs i mm.mm. men strunt samma jag köper den, kanske låter backkameran ligga kvar i kartongen och fortsätter med spegel,
ute efter bättre ljud :)music-icon: i den jag har hörde jag Lasse stefanz för ett tag sen och det lät bra :music-icon:) så nått fel är det och navigator känns som ett måste.

Ha det bäst
Mats

F

F.d. 9869

Guest

Hej!

Jag köpte en sådan här:

Parrot Asteroid Smart - Smart 2-DIN bilstereo med en mängd olika funktioner

Det är en Parrot Asteroid Smart Dubbel din spelare som bygger på "Android" plattformen. GPS följer med, navigator programmet iGo följer med (riktigt bra).

Annars kan man ladda ner tex TomTom om man hellre vill det.

Inbyggt stöd för backkamera, automatisk slår över vid back.
Kan spela film, kör VLC.. Du kan surfa på nätet.
Flera USB ingångar, för ladda mobil, eller koppla in minne.

Inbyggt Wifi, så du kan surfa via mobilens wifi eller hotspots.
Radion fungerar riktigt bra.

Blåtand för koppla till mobilen och handsfree.

Riktigt nöjd faktiskt. Parrot är ett känt och bra märke!

Mvh Andy

Bilagor

• bild.JPG
    bild.JPG
    1,6 MB · Visningar: 7
F

F.d. 50560

Guest

Tack Andyham för infon. känns som det är lite djungel av sådana här maskiner. en del står det förberedd för GPS. mm.

Jag har beställt den som jag länkade till, rätt eller fel det återstår att se. hoppas den skickas direkt nu. kommer väl ta ett tag att montera in den. mm. men det skall bli intressant. :mh4:

// mats

F

F.d. 9869

Guest

Tack Andyham för infon. känns som det är lite djungel av sådana här maskiner. en del står det förberedd för GPS. mm.

Jag har beställt den som jag länkade till, rätt eller fel det återstår att se. hoppas den skickas direkt nu. kommer väl ta ett tag att montera in den. mm. men det skall bli intressant. :mh4:

// mats

Okej! Lycka till :), blir säkert bra!
Gick rätt kvickt att montera in den jag köpte iaf, det är ju standard ISO kontakter.

Det som tar lite tid är backkameran och allt lull lull. Men det är nästan som med båt, att en del av hela grejen är att fixa och dona med bilen.

Toppen