• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

muggar

Sv: muggar

Hej Lena,
vi har köpt hela melamin-servicen med temuggar och allt från Närpes Biltillbehör i Finland Närpes biltillbehör / Närpiön Autotarvike
Bra kvalitet och mycket snyggt. Vi har även köpt vinglas och vanliga glas där.
Fick tips på detta utmärkta forum och är mycket nöjda.
V-backen :wink:

PS Den enda betänkligheten vi har är att melaminet är tillverkat i Bangladesh. /DS

Senast redigerad av en moderator:

Hej vi köpte genomskinliga kaffe/te muggar i lexanplast, det blir inga bruna beläggningar kvar. Vi köpte dom på Elmiamässan i år, kommer ej ihåg vad dom som sålde hette, men man kanske kan kolla i någon utställarlista och hitta dom, jag kan kolla när jag kommer hem (är bortrest nu) om två veckor om du är intresserad.
MVH Annette

Hustru säger att Tupperware har temuggar i sitt sortiment.
Har själv inte kollat.

Tupperware

Temuggar.jpg

Avantimuggarna, 4 st á 3½ dl kommer i vår/sommarmagasinet.
Medföljer 4 täta lock som gör att muggarna även fungerar vid transport & förvaring av annat än dryck.

Senast ändrad:
Tillbaka
Toppen