• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Montering av Parabol??

F

F.d. 58560

Guest
Hej
Vi behöver hjälp med att hitta en bra montör som kan montera lite tillbehör på våran nya Hymer.Bland annat Parabol/solcell Larm,Takfläkt Fan-Tastick vent 6600R.Tv,Backkamera,Batteri,stödben.Jag får inte tag i JR Larm så jag undrar om det finnes någon i södra delarna av Sverige.Dom ska kunna sälja alla delarna också.Det är rätt så akut att få det fixat så vi hinner köra lite i år med den nya bilen.:cool:
Om JR LARM läser detta så ring mej snälla.

Hälsningar
Dennis & Kerstin
0706559047
Växjö:spinny:

F

F.d. 940

Guest
Sv: Montering av Parabol??

JRLarm har sem.stängt,öppnar vecka32.
Arne.

F

F.d. 15874

Guest

Ring Hymer center i Ängelholm,dom säljer ju Hymer så varför inte testa dom,

Montreal

HBK Medlem
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025

det är kanske lite optimistiskt att förvänta sig att få så mycket gjort mitt i semestertid? :)

F

F.d. 50012

Guest

Prova med Rolf Andersson i Skåne Jag har några telefon nummer men vet inte om dom är aktuella men försök, han monterar paraboler och lite av varje.
ROLF ANDERSSONS BILSERVICE HB
Tel.arb.040-969777
Fax. 040-969877
Mobil. 070-7417125

F

F.d. 15874

Guest

När jag tänker efter så vill du ha sakerna gjorda i södra delen ring till BIÖ och boka en tid
det vore nog det bästa,för att få komma på dagen och få allt detta på satt är ju inte gjort på en förmiddag,men är bilen ny så måste det väl vära stödben som orginal,eller har inte hymer några orgianl delar som förjer med vid köp,du har alltså köpt en helt naken bil om jag förstå saken rätt.
Kul och grattis tiller som har en splitter ny bil,GRATTIS!!

Toppen