• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Montera dragkrok på Bürstner A747-2

D

Daniel.B

Guest
Hej,

Någon som har monterat dragkrok på Bürstner A 747-2?
Vill gärna ha tips på prisvärda dragkrokar som passar till min bil

Sv: Montera dragkrok på Bürstner A747-2

Jag vände mig till BOH.SE och fick en alldeles utmärkt service och snabbt gick det också.

Kanske inte det billigaste men jag körde upp bilen på kvällen till Dalarna och sov där över natten och fick det sen monterat över dagen och kunde åka hem på em/kvällen och besiktiga bilen ett par dagar senare

Lasse

Sv: Montera dragkrok på Bürstner A747-2

Hej,

Billigast blir det om du tar en tur till Tyskland och får det fixat där hos SAWIKO - Anhängerkupplungen - garantiert auch für Ihr Wohnmobil.
När vi var nere hos Alden Feldbrügge 14, 49434 Neuenkirchen-Vörden, för att fixa parabolen så var det även en engelsman där med sin husbil för att få drag monterat. Sawiko ligger i samma byggnad som Alden.
Sawiko monterar över dagen om du förbeställt. Det finns gratis ställplats där med el.

Lycka till!

Tillbaka
Toppen