Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hallon kör nu 20 GB för 99 kr/månad och sedan 149 kr/månad.
https://www.hallon.se/kampanj/mbb-stor-99kr-2m
Hej, jag förstår att du menar att det som du inte använder under småsurfande månader läggs som pott vartefter, men betvivlar att något bolag har den lockelsen fullt ut även om det troligen skulle dra abonnenter.
Jag ville bara tala om att jag har en pott som ligger kvar hur länge som helst men...
Det är inte överbliven surf som ligger där utan en extra pott som man köper i förväg och som hoppar in när månadens mängd ev. tar slut.
Inte särskilt givmilt av bolaget och ett dyrt tillskott, fast det är ju bättre än att även tillköpt extramängd också försvinner vid månadskiftet som väl är rätt vanligt tror jag.
Men potten finns där i alla fall så man slipper strul när man kanske behöver abonnemanget som mest.
Det är Tele2 som har den varianten, men tyvärr så har de under 2016 höjt alla grundpriser på sina abonnemang, så även det billigaste på 99:- har gått upp som de övriga har, och grumlar deras miniabonnemang en aning.
M.v.h. JANKRO.
Numera går det även att spara oanvänd surf på Telias 4GB abonnemang. Men man måste ändra detta själv, det sker inte med automatik vad jag förstått. Hälsningar Göran Hellman
Hej, jag förstår att du menar att det som du inte använder under småsurfande månader läggs som pott vartefter, men betvivlar att något bolag har den lockelsen fullt ut även om det troligen skulle dra abonnenter.
Jag ville bara tala om att jag har en pott som ligger kvar hur länge som helst men...
Det är inte överbliven surf som ligger där utan en extra pott som man köper i förväg och som hoppar in när månadens mängd ev. tar slut.
Inte särskilt givmilt av bolaget och ett dyrt tillskott, fast det är ju bättre än att även tillköpt extramängd också försvinner vid månadskiftet som väl är rätt vanligt tror jag.
Men potten finns där i alla fall så man slipper strul när man kanske behöver abonnemanget som mest.
Det är Tele2 som har den varianten, men tyvärr så har de under 2016 höjt alla grundpriser på sina abonnemang, så även det billigaste på 99:- har gått upp som de övriga har, och grumlar deras miniabonnemang en aning.
M.v.h. JANKRO.
Hej! Jag har Mobilt bredband 12GB med pott. Det går att fylla på upp till 40GB/mån. Jag tog bindningstid på 24 mån 12Gb för 99:-/mån (som helkund 50:- i rabatt) och fick då en Mobilrouter på köpet. Hade redan en Huawei-router sedan tidigare och den fick jag användning av nu då Telia bjuder på ett simkort med 20GB surf med pott i månaden gratis för helkunder. Har just nu ca 75GB på det första. Det lustiga var att jag fick det nya med 20GB 27/2 och det fylldes på med 20GB redan 1/3 så det blev 40GB direkt. Jag är helkund hos Telia med TV och data via fiber hemma. Dessutom har surfen via våra mobiler blivit med pottsystem så det man inte har använt får man behålla. Toppen nu när man kan se på TV via mobilroutern och en Cromecast eller liknande såsom Apple-TV. Kan se alla kanaler som vi har hemma utan extrakostnad + exempelvis Netflix mm.
https://www.telia.se/privat
https://www.telia.se/privat/bredban...and?intcmp=mp_mobila-tjanster_mobilt-bredband