• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Mobilt bredband i Frankrike

Sågbacken

FD HBK Medlem
Kommun
Värnamo
HBK-Nr
16827
Medlemskap
2024
Vi åker till Frankrike i sommar. Vill gärna ha tillgång till internet på vår iPad. Några tips?

Sv: Mobilt bredband i Frankrike

Vi har ett Sfr simkort som vi laddar när vi kommer till Frankrike. En månads internet med 2-4GB (beroende på olika sommarerbjudanden) ligger på 10 EUR. Har du t ex Telia så kan du lägga till semestervecka till ditt abonnemang, då betalar du 199 SEK för 1 GB och vecka.

Sv: Mobilt bredband i Frankrike

Vi hade Orange surf i vintras, jag tror 5 GB för 15 €, vilket fungerade väldigt bra för oss. Man fyllde på surf genom att betala i tobaksbutiker, sen var det att ringa ett visst Orange nummer och uppge sitt eget SIM-kortsnr. Detta fick vi hjälp med på plats. Nästa år slipper vi förhoppningsvis roaming avgifter och då blir det betydligt enklare.

Tillbaka
Toppen