• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Mitt i Julstöket!

F

F.d. 1883

Guest
Smyger omkring och tittar i ert Forum,allt verkar välordnat och har förmodligen mycket att ge.Är husbilsägare sedan sommaren -05, en liten knubbig bil från LMC som bara varit till belåtenhet.Har varit mycket på HusvagnsForum och gamla vänner överger man inte!Drar runt en stund till och sedan kommer det nog en anmälan från oss i Glasriket!
Ps.Tänk på¨att koppla av lite i Jul åxå:santa-2-icon:
 
F

F.d. 25011

Guest
Sv: Mitt i Julstöket!

Hej

Ni är hjärtligt välkomna och

GOD JUL och GOTT NYTT ÅR

önskar Lena & Leif

Förhoppningsvis träffas vi längs vägen någonstans.
:santa1: :santa-3-icon: :santa-2-icon:
 

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
9.783
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Sv: Mitt i Julstöket!

Hej och välkommen Crystal,

Om du inte redan snokat rätt på dem så finns en hel del andra likasinnade från samma ställe redan bland skribenterna och medlemmarna här.

God H-Jul

/Håkan
 

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Inlägg
5.410
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2024
Sv: Mitt i Julstöket!

:music-icon: :snow-icon:

Välkommen in hit Crystal, kul att du har tid med det i julstöket
Har själv klarat av köttbullarna, skinkan står i ugnen, klapparna ska slås in, sen finns det nog tid till att bara smyga omkring & vänta på julafton.
:santa-5-icon: :music-icon: :music-icon: Jag tror faktiskt att jag tittar in lite senare ikväll :holly-3-icon:

GOD JUL önskar Carina & Gunnar i Tyresö :snow-icon: :santa-5-icon:
 
Senast ändrad:

Kjell

HBK Medlem
Inlägg
1.000
Kommun
Vännäs
HBK-Nr
25
Medlemskap
2024
Sv: Mitt i Julstöket!

Hej Crystal!
Mycket välkommen hit och det finns inget som säger att du ska överge dina gamla vänner på Husvagnsforum!
Har själv varit inne där lite då och då, ganska flitigt tidigare, lite mindre senaste tiden och väldigt lite sedan Husbilsklubben startade – vad det nu kan bero på...

Hur som helst tillönskas du/ni en riktigt
:santa-2-icon: God Jul och även ett Gott Nytt År :santa-3-icon:

och vi ser fram mot ditt medlemskap här!

:reindeer-icon:
 
F

F.d. 53133

Guest
Sv: Mitt i Julstöket!

Smyger omkring och tittar i ert Forum,allt verkar välordnat och har förmodligen mycket att ge.Är husbilsägare sedan sommaren -05, en liten knubbig bil från LMC som bara varit till belåtenhet.Har varit mycket på HusvagnsForum och gamla vänner överger man inte!Drar runt en stund till och sedan kommer det nog en anmälan från oss i Glasriket!
Ps.Tänk på¨att koppla av lite i Jul åxå:santa-2-icon:
inga problem...du som jag har väl två ben att stå på...:santa1:
 
F

F.d. 1883

Guest
Sv: Mitt i Julstöket!

Man tackar för det varma mottagandet! Och Hansson med fru i Örkelljunga samt jag med min står stadigt på jorden med våra 45:eek:r!:)
 
Toppen