• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Missade inlägg på Ipad

Häggen

FD HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
5265
Medlemskap
2022
Har märkt detta tidigare när någon svarat på ett inlägg jag inte kan se på plattan. Och nu i dag inlägget om elcyklar i Spanien där inlägg nr. 3 saknas på Ipad.en men finns med på den stationära datorn. Vad är detta för skumt??? Häggen i ett grått Umeå

Lundsholm

HBK Medlem
Kommun
Torsås
HBK-Nr
11560
Medlemskap
2027
Sv: Missade inlägg på Ipad

Du har inte råkat klicka på pilen som förminskar inlägget när du scrollat på IPad? Jag testade och klickade ner ditt inlägg på min IPad och gick till datorn och där synades det fortfarande...

Häggen

FD HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
5265
Medlemskap
2022

Du har inte råkat klicka på pilen som förminskar inlägget när du scrollat på IPad? Jag testade och klickade ner ditt inlägg på min IPad och gick till datorn och där synades det fortfarande

Tacka tusan för att jag gjort det. Har "råkat" mycket och ofta med vår platta.
Tur att detta forum finns då man får snabb hjälp. Många har även fått Tack kanske inte så välförtjänt just för att denna sitter i "schrollsonen" Häggen i Umeå

F

F.d. 58573

Guest

Vilken pil? Det händar allt möjligt med min Ipad som jag inte begriper, men detta har jag troligen inte råkat ut för.
aake

Häggen

FD HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
5265
Medlemskap
2022

aake. Skönt att höra att flera har mysko stunder med sina plattor. Mr Jappe har i många trådar beskrivit hur livet med dessa tingestar flippat. Han har även en skön beskrivning hur han upplever detta. Men när man fått svaren på ens problem här på forumet blir dessa plattor lättare att förstå sig på. Går faktiskt ibland lära gamla hundar ett o annat. Häggen nu i ett spöregnigt Umeå

Gunillas Kenth

HBK in Memoriam
Kommun
Hässleholm

kn3.JPG - kn2.JPG

Ni har redan nämnt två knappar som kan ställa till bilden när man scrollar i mobiler och plattor.

Här kommer en knapp till i träfflistan. Råkar man nudda denna blir man avanmäld till en träff.
Inte så kul om träffen är fulltecknad:

kn1.JPG

Toppen