• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Miniturné, eller inte?

• Startad av Startad av F.d. 55786
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 55786

Guest
Sitter på verandan o tittar ut över skogen o sjön. Gubben är på jobb en dryg vecka till. Sugen på en tur m husbilen, men vet inte vart?! (1 natt, jobbar på måndag igen) Någon som har några tips? Bor i södra Värmland på gränsen mot Dalsland (Svanskog).
Egentligen bor jag i paradiset, inga grannar nära (700 m), egen brygga o bara fåglar o insekter som stör tystnaden. MEN det är ju minst lika mysigt att ge sig ut m husbilen...... frågan är bara vart, om jag nu ska åka någonstans?
Går ner till bryggan o tar ett morgondopp medan jag funderar....

/Thinka

Sv: Miniturné, eller inte?

Jag har bott på det viset en gång men det var på västkusten. När jag någon gång hamnade i liknande beslutsångest så tog jag båten och försvann ut på havet där friheten är. Det kanske går lika bra bra i din sjö!?

Jappe

Sv: Miniturné, eller inte?

Tack! Jappe! Låter som en lysande ide! Hade nästan glömt att man kunde ta båten.... är ny/färsk husbilsägare så det mesta kretsar kring husbil just nu.... Men, jag tar m fika o en bra bok och åker ut på böljorna o njuter =D
Hörde att det Västernfest i Svanskogs västernstad idag o imorgon... (Egentligen inte min grej) men man kanske kan ta båten över sjön ikväll o kolla in läget. Alltid roligt att få se lite cowboys in action.... eller?

Tillbaka
Toppen