• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Mini "apple tv " för husbil

P

Peter Pettersson

Guest
Hej!

Vill dela av mej efter test med denna = Apple Digital AV Adapter - Digital ljud- och bild-adapter till iPad/iPhone!

Funkar kanon. Testat via play + alla play kanaler. Bra bild. Bara att koppla hdmi kabel mellan adapter och tv, Köpte en 3 meters kabel. På så sätt kan jag lägga iphone eller paddan vart jag vill. Denna passar Iphone 4 och äldre paddor.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Här finns billigare varianter + övergångar från gamla till nya ipone/Paddor
Finns även till android = Iphone till hdmi | Fyndiq – Billigast paÌŠ nätet

Är ju perfekt om man tex har slingbox hemma. Bara att köra upp bilden på tv i husbilen :mcride:

Senast redigerad av en moderator:

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Mini "apple tv " för husbil

Inte direkt Apple-TV men ett sätt att koppla ihop iPad och TV.
För att visa trådlöst från Internet fordras riktig Apple-TV eller i begränsad omfattning Chromecast.

P

Peter Pettersson

Guest
Sv: Mini "apple tv " för husbil

Inte direkt Apple-TV men ett sätt att koppla ihop iPad och TV.
För att visa trådlöst från Internet fordras riktig Apple-TV eller i begränsad omfattning Chromecast.

Jo det var därför jag skrev " Apple tv " .;)

Toppen