• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Min laptop é trasig

Postis

HBK in Memoriam
Inlägg
910
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
3
Sv: Min laptop é trasig

Ja du Nisse det liknar ju en möbel från IKEA, jag kan till tröst berätta att jag länmade in min laptop när den gick sönder i höstas för försäljaren sa att garantierna var förlängda till 3 år och min var 2 år och 5 dagar men men då skulle man ha köpt den efter det man bestämde att garantierna skulle förlängas, och det kunde man sagt med en gång?? Efter det så fick jag meddelande att den inte gick att laga och at de ville ha 1000:- för felsökningen om jag ville ha den tillbaka, jag har inte besökt butiken efter detta, för jag hade bara kunnat göra en liknande hög av den till ingen nytta för 1000:-. Har köpt en ny, bara att avvakta hur länge den håller men förhoppningsvis håller de ett par dagar efter garantin utgår och det är ju 3 år numer om jag förstått det rätt.
 
F

F.d. 55293

Guest
Sv: Min laptop é trasig

Det här övertygar mig om att jag ska nog inte köpa bärbar dator med mobilt modem. PHU. Sunesson
 

Nisse oi Näsåker

HBK Medlem
Inlägg
1.688
Kommun
Emmaboda
HBK-Nr
64
Medlemskap
2024
Sv: Min laptop é trasig

FÄRDIG!

DSC04764.jpg

Det blev inte ens några skruvar över....
Klart att du skall köpa laptop med mobilt modem. Köp inte den typ av modem som jag har utan köp ett USB-modem och en skarvkabel på 1 meter eller mer så att du kan flytta runt modemet om du har problem med att få kontakt.
Ställplatsen på bilden har Kingen åkt förbi, har jag hört.
/Nisse
 
F

F.d. 11293

Guest
Sv: Min laptop é trasig

Jag är imponerad, jag vågar bara öppna o stänga ner locket på min laptop. var det en slags 1000 mila service.
:)
 

Nisse oi Näsåker

HBK Medlem
Inlägg
1.688
Kommun
Emmaboda
HBK-Nr
64
Medlemskap
2024
Sv: Min laptop é trasig

Jag är imponerad, jag vågar bara öppna o stänga ner locket på min laptop. var det en slags 1000 mila service.
:)
Jag hade lyckats ha sönder vänster "musknapp" under touchpaden. Fick en likadan skrotad dator av en kompis och så blev de tu ett.

Just nu har jag bara två bärbara men båda är byggda av skrot.
Nå´t kul skall man ju ha i väntan på husbilsväder.
/Nisse
 
Toppen