• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Min Husbil i garaget

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Min Husbil har fått en ansiktslyftning och lite bildspel och ökade sök o sorteringsmöjligheter

Thomas och Lena

FD HBK Medlem
Kommun
Uddevalla
HBK-Nr
489
Medlemskap
2023
Sv: Min Husbil i garaget

Det var kanon! Behöver man uppdatera bilderna eller något annat?
Tyvärr verkar min husbil ha försvunnit under "min profil"

/Thomas

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049

Jag håller på att rätta till diverse småsaker som profilen tex.

Hav lite tålamod vänner.......

Thomas och Lena

FD HBK Medlem
Kommun
Uddevalla
HBK-Nr
489
Medlemskap
2023

Det var inte meningen att stressa:oops:o, men husbilen är på "utlåning" en vecka nu, så klubben är det närmaste husbil jag kommer nu:D:D

/Thomas

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049

Lugn, jag blir inte stressad! Nu tror jag att jag fått till Min Husbil och det heter numera Garage i stället för Album.

Nu kan ni komma med ev. funktioner som inte är som de ska eller som ni inte förstår eller om jag glömt något.......:wideeyed::wideeyed:

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Mycket bra, Håkan! Kan du också lägga till ett bildspel på fotogalleriet på förstasidan, så blir det ännu bättre, nästan osannolikt fint. Det fanns med när jag var ny i klubben och jag saknar det varje dag! Jag tyckte mycket om att titta på medlemmarnas foton och jag tror inte att jag är ensam om den uppfattningen.

Jappe

Senast ändrad:

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049

Jo Jappe, jag saknar själv detta bildspel men tyvärr har vi inte fått det att fungera ännu. Det finns på sidan forumlista.

Det är mer uppgraderingar på gång som förhoppningsvis rättar till detta.
Problemet är att det som ser ut som en hemsida är i själva verket mer än 20 olika program eller moduler som integrerats och ibland så kolliderar modulerna med varandra.

De mesta problem som uppstår vid integrationen fixar vi men ibland så är det strukturella problem och då är vi beroende av de som skriver programmen.

F

F.d. 4754

Guest

Hej.

En fråga: Kan man ha med husbilsuppgifterna i matrikeln utan att "Visa min Husbil"?

(Undanber mig ett svar som går ut på att "ta bilder"...)

Mvh
Knausen

Kingen

HBK Medlem
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2025

Knausen

Förstår inte vad du menar?
Husbilsuppgifterna finns redan i Matrikeln.

F

F.d. 4754

Guest

Hej igen.

Jag har inga bra bilder så jag tog bort mina uppgifter för att inte medlemmar skulle bli besvikna när de klickar på "Visa min husbil" för där finns ju inga bilder. Jag skriver gärna in vad jag har för modell med mera, för de som är intresserade i matrikeln.

/Knausen igen

Kingen

HBK Medlem
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2025

Aha!! nu fattar jag vad du menar.
Klart att du kan ha uppgifterna på din husbil utan att ha bilder.
Du kanske tar några bilder på husbilen snart, då kan du ju lägga in bilderna i efterhand

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049

Jappe min frände,

Kolla 1:a sidan....många timmar.....only for HBK.....

För er som har lite hum om programmering så var det 2 moduler som globaliserade samma funktioner så Lördagen har gått åt till att plocka dem i tur och ordning med debug och prefixa funktionerna.

Har dessutom uppgraderat ytterligare moduler när jag ändå stängde en liten stund.

F

F.d. 24718

Guest

Jag anser att alla som kan få något digitalt att fungera gör ett mycket bra arbete. Tummen upp.

Toppen