Hej! Har en liten undring gällande ett medlemsregister. Skulle det vara möjligt att fortlöpande föra in medlemmarna i ett speciellt medelmsregister med ökande nummer allt eftersom nya medlemmar tillkommer? Som det nu är finns ju även icke medlemmar med på listan, och inget ont om dem, men det är klubbens medlemmar som jag i första hand vill träffa, eftersom de ju visat ett sådant intresse för klubben att de också anslutit sig till dess gemenskap.
Jag vet att ni i styrelsen och på webben arbetar helt ideellt och att vi medlemmar inte kan kräva att ni ska ställa upp på alla önskemål, men jag tycker att det skulle vara kul att snabbt kunna printa ut en uppdaterad lista inför varje resa. Möter man då en medlem, kan man utifrån numret snabbt identifiera de som finns i bilen. Samtidigt som man då får en direkt pejl på hur medlemsantalet ökar.
Med hälsning
Hymer
Jag vet att ni i styrelsen och på webben arbetar helt ideellt och att vi medlemmar inte kan kräva att ni ska ställa upp på alla önskemål, men jag tycker att det skulle vara kul att snabbt kunna printa ut en uppdaterad lista inför varje resa. Möter man då en medlem, kan man utifrån numret snabbt identifiera de som finns i bilen. Samtidigt som man då får en direkt pejl på hur medlemsantalet ökar.

Med hälsning
Hymer