• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Medlemsansökan, tydligare info

L

Lärkan 321

Guest
Vi har träffat flera personer som säger sig ha haft svårt att hitta uppgifter om hur man ansöker om medlemskap i Husbilsklubben.
Kanske är det möjligt att på 1:a sidan lägga in en tydlig funktion som lotsar de intressarade vidare. Det är ju synd om de inte kommer med i klubben när nu viljan finns.

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Sv: Medlemsansökan, tydligare info

Hej,

Det är precis så det är för de som är intresserade att det finns en väldigt tydlig instruktion på 1:a sidan. Dessutom finns det tydliga instruktioner under länkarna i Hjälp o Värt att veta om Hemsidan.

När man väl är medlem försvinner instruktionen på 1:a sidan.

Så, vi har inte lyckats att komma på hur vi ska förtydliga detta mera och förslag tas tacksamt emot.

L

Lärkan 321

Guest

Aj aj ... är det så det är ....
Jag som är medlem hittade inget att visa dem men vi måste förståss ha hittat det den dagen vi själva ansökte. Men nu förstår jag hur det ligger till.

Kommer jag på någon bra lösning så återkommer jag.

Maja & Stefan

HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
20896
Medlemskap
2025

Lärkan!
Om du loggar ut så kommer du att se sidan som du såg den som intresserad!
mvh Stefan

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049

Jag har nu lagt till länkar i höger meny till instruktionerna för att bli Intresserad o Medlem. Kanske blir lättare att hitta fram då.

Bra att ni talar om vad som kan förbättras även om ni inte alltid vet exakt hur för då kan vi alltid göra ett försök och se om det blir bättre.

Vi blir ju lite "hemmablinda" vi i webgruppen och har kanske vant oss vid sådant som ni andra upplever som "bakvänt"

L

Lärkan 321

Guest

Det var verkligen "snabba puckar". Jag tycker det verkar riktigt bra med placeringen där. Det känns naturligt att söka efter info just där.

Tack för bra jobb//

Toppen