sotare
FD HBK Medlem
Nån som haft problem med golvvärmen att mattan bubblar upp .Har bùrstner nexxo 2014
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Kontakta Burstner, de tog väl en del som godwillDet är folien till golvvärmen som släppt säger dom som vet,är visst vanligt på årsmodellerna 2014-2017 eller nåt sånt.Är som ett månlandskap innanför dörren.
Kontaktat hg skadecenter som sin tur kontaktat bùrstner o enligt dom får jag betala 2500 euro själv.Tack ska prova om det funkar
Inget decimalfel?Kontaktat hg skadecenter som sin tur kontaktat bùrstner o enligt dom får jag betala 2500 euro själv.
StämmerInget decimalfel?
Du skall alltså betala 30 000 kronor?
Ok. Så du är utan golvvärme nu o därför du fick pruta?Jag hade en elegance 9 met 2017 fick samma besked 2500 euro självrisk men 1000 euro i rabatt eftersom den elektriska golvvärmen försvann dem ficka fräsa upp golvet
Bilen är utan golv värme nu jag bytade bort den efter reparation dock blev golvet som nyttOk. Så du är utan golvvärme nu o därför du fick pruta?
OkBilen är utan golv värme nu jag bytade bort den efter reparation dock blev golvet som nytt