• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Masmovil Spansk Sim bredband i övriga Europa

SirMcLain

HBK Medlem
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026
Konstigt att jag inte har upptäckt det förut???:confused:

Jag gillar ju Masmovil och använder det här i Spanien. För skojs skull jämförde jag hur det skulle vara och ha kvar abonnemanget under Europaresan hem. Jag brukar annars pausa det till jag kommer tillbaka på hösten.

wearewierd_se-se.png

https://masmovil.es/int/rates-zero-international/

Om man bara tittar på utlands användandet i Europa blir det t.o.m billigare än HBK:s Telenoravtal.
(abb drygt 210kr+0kr+89kr+89kr+89kr=477kr.)

25,90 €/mån 400 minuter fria samtal och 4 GB ute i Europa och ingen uppsägningstid. Skaffar man Masmovilen här på Kanarieöarna är det ännu billigare då momsen är lägre.

Norske Butikken

Ska prova om allt detta stämmer när jag åker genom Europa maj, juni.:):):) Bara ett litet Jultips om Internet i Europa.

Tommy Dynér

FD HBK Medlem
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Sv: Masmovil Spansk Sim bredband i övriga Europa

Dåligt på TV, 5:E klassarna slog mig i frågesporten... :) surfade runt och hamnade här: Mobilt bredband i Marbella? - Sydkusten.es

Förvånad, har tidigare aldrig hört något negativt. Har flera vänner, bl.a. SirMcLain och andra kompisar som är kunder hos Masmovil.

..... eller har det skett förändringar ?

WillyPe

FD HBK Medlem
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
2029
Medlemskap
2023
Sv: Masmovil Spansk Sim bredband i övriga Europa

Sir MacLaine!
Det abonnemanget som du skrev om gäller bara för billiga telesamtal till vissa länder i Europa. Surfen avser bara inom Spanien. Utanför Spanien tillkommer roaming som vanligt.
Detta fick jag reda på vid samtal med Masmovils kundtjänst idag.

Toppen