• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Markkappa

Pelle&Lena

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Hej!
Är det någon som har Markkappa med Sugproppar?
Undrar vart man kan få tag på en sådan om det nu fins.

/Pelle

F

F.d. 53358

Guest
Sv: Markkappa

WIN_20150518_075239.JPG
Hej!
Jag köpte en kederlist i aluminium och poppnitade fast denna i nerkant. Jag satte listen innanför så den syns minst och använde stora poppnitar i aluminium. En vanlig kappa drog jag in i denna skena, vid hjul och trappa drog jag i en dubbel kederlist i plast och klippte till en bit av kappan samt tejpade denna runt hjul och trappa. Jag provade med sugproppar, det funkade inte, det blåste emellan och ramlade ner.
Nu campar vi i Mellbystrand och har satt upp tältet. Här blåser småj..ar, men i tältet är det varmt utan drag.
.WIN_20150517_200338.JPG

hanshåkan

FD HBK Medlem
Kommun
malmö
HBK-Nr
11761
Medlemskap
2024
Sv: Markkappa

hej tält tillverkaren i doretera i norrland kan tillverka jordkappa med sugproppar du behöver bara göra en skiss längd o bred och markera var du
vill ha sugpropparna ta inte bredden för snålt hadet

Toppen