Attans otur, vid en vänstersväng ut på en asfaltväg från en grusplan skrapade det till ordentligt någonstans i underredet. När jag sedan stannade och tittade så hade lådan för hydrauliken till stödbenen fått sig en rejäl törn och satt bara fast i bakänden. När jag strök med handen på undersidan kände jag att det var lite blött, sannolikt hydraulikolja. Det droppade inte men såg definitivt inte bra ut.
Nu undrar jag lite hur jag ska göra? Kommer naturligtvis kontakta mitt försäkringsbolag i morgon och anmäla olyckan.
Konstruktionen med en låda som hänger rätt lågt under bilen verkar helt galen egentligen. Borde kunna göra en låda som har en lägre höjd kanske lite bredare.
Nåja, det är sånt som händer. Vet någon var närmaste ställe som monterar EP system finns? Jag bor i Blekinge?
Tack på förhand.
Nu undrar jag lite hur jag ska göra? Kommer naturligtvis kontakta mitt försäkringsbolag i morgon och anmäla olyckan.
Konstruktionen med en låda som hänger rätt lågt under bilen verkar helt galen egentligen. Borde kunna göra en låda som har en lägre höjd kanske lite bredare.
Nåja, det är sånt som händer. Vet någon var närmaste ställe som monterar EP system finns? Jag bor i Blekinge?
Tack på förhand.