Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Så du menar att det är behagligare att knalla runt på plast istället för på en naturlig gräsmatta. Ursäkta mig men det tror jag inte alls på. Såg nu senast i Tyskland att vissa ställplatser förbjuder allt utom en liten genomsläpplig dörrmatta. Utmärkt, då har gräset chans att överleva.Det är behagligare att gå på och det finns mattor som släpper igenom fukt och luft.
Men först lägger dom plast så mattan inte skall bli smutsig. Otroligt men sant.Varför tvunget använda tältmatta, är för mig gräsmatteförstörare. Har sett att vissa lägger ut sina mattor på tjockt och fint gräs, varför?
Varför tvunget använda tältmatta, är för mig gräsmatteförstörare. Har sett att vissa lägger ut sina mattor på tjockt och fint gräs, varför?
Skönt på grus ;-)
...eller en genomsläpplig, rutig gummimatta...Ett paket golvplattor räcker gott som "dörrmatta" åt oss: Golvplattor, 1 m²
Lätttransporterat, lättlagt, lättavspolat och lättbetalat.
Pålle