• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Markis-installation?

Asaf o Anita

HBK Medlem
Kommun
Söderköping
HBK-Nr
11741
Medlemskap
2025
Köpte och tänker installera Fiamma 45s markis på min hb. Är det nån som har gjort det och kan hjälpa mig på vägen eller har bra installations-instruktioner. Jag har manualen men jag behöver lite mer utförliga instruktioner, som t.ex hur placerar jag fästerna på exakt rätt plats mm. Är tacksam för all hjälp jag kan få /Asaf

Sv: Markis-installation?

Hej Asaf o Anita! Jag skulle också vilja ha lite hjälp med tips från någon vänlig själ , som har monterat en markis . Jag ska montera en likadan, Fiamma F45 S på min HB . Tycker att instuktionerna inte är så bra! Markisen kommer hem om ett par dagar . Jag har hämtat beskrivning på nätet , hos campingvaruhiset.se . Misstänker att beskrivningen är likadan som den i förpackningen. Så jag hoppas någon skriver en rad till oss markismonterare ! Jag önskar både dej och mej lycka till på markisfronten.Och en trevlig HB-sommar! Logitech :mh4::bye:

Tillbaka
Toppen