• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Mantorp bana

bosse b

HBK Medlem
Inlägg
1.466
Kommun
Linköping
HBK-Nr
548
Medlemskap
2024
Ja det kan jag tänka mig att du gjort, själv har jag bara sprungit runt i depån och servat en Cooper S. Naturligtvis var man ju också där och tittade på racingtävlingarna i början av 70-talet.
Jag åkte första varvet, så fort dom kört asfaltläggaren åt sidan. Jag kände Hugo Karnborg som var arbetsledare för jobbet. Det allra första körde han själv. Många varma, kalla, regniga och blåsiga timmar på postering har det också blivit.
 
Senast ändrad:

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Zlatko, nu tror jag att du blir både glad och stolt.

Kolla när Kroatiens stolthet Rimac Nevera förnedrar grannen Italiens stolthet Ferraris värsting SF90.

Zlatko, sätt på säkerhetsbältet och njut, ”din” bil är den blå till höger, utan avgasrör.


... men å andra sidan, en ljudlös supersportbil, hur kul ä’ dä’?

Tommy
 
Senast ändrad:

Zlatko Schneberger

FD HBK Medlem
Inlägg
2.373
Kommun
Motala
HBK-Nr
31119
Medlemskap
2022
Zlatko, nu tror jag att du blir både glad och stolt.

Kolla när Kroatiens stolthet Rimac Nevera förnedrar grannen Italiens stolthet Ferraris värsting SF90.

Zlatko, sätt på säkerhetsbältet och njut, ”din” bil är den blå till höger, utan avgasrör.


... men å andra sidan, en ljudlös supersportbil, hur kul ä’ dä’?

Tommy
Exakt sport bilar skall låta som Ferrari
 
Toppen