F
F.d. 51064
Guest
Vad gäller nedladdning av POI:s. Jag har läst en massa inlägg här men hittar alldeles för mycket och blir alldeles snurrig.
Det finns hur mycket som helst att välja på, verkar det som. Tack alla som medverkar till detta.
Vilken länk är lämplig att använda när man vill ha lite "gott och blandat" runt om i Europa? Vi använder Navigon 70 premium live.
Bordatlas har jag lyckats tanka ner, om det fungerar vet jag inte.
Jag provade en länk som Carnival hade men mappen var ogiltig.
Jag har också utökat antal POI:s som går att lägga in. Jag tackar Runar och Lovisa för den tydliga bruksanvisningen.
Nu ska jag fortsätta och snurra mitt hår, inte nog att man är gråhårig utan snart är man flintis också
, i försöken att fixa till vår GPS.
Karin

Det finns hur mycket som helst att välja på, verkar det som. Tack alla som medverkar till detta.
Vilken länk är lämplig att använda när man vill ha lite "gott och blandat" runt om i Europa? Vi använder Navigon 70 premium live.
Bordatlas har jag lyckats tanka ner, om det fungerar vet jag inte.
Jag provade en länk som Carnival hade men mappen var ogiltig.
Jag har också utökat antal POI:s som går att lägga in. Jag tackar Runar och Lovisa för den tydliga bruksanvisningen.
Nu ska jag fortsätta och snurra mitt hår, inte nog att man är gråhårig utan snart är man flintis också
Karin