• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Makrill

Kingen

HBK Medlem
Inlägg
4.289
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2024
Hej på er där ute!!!

Jag måste ställa en fråga till framför allt de som bor på Västkusten och även till er andra som kan svara.
HAR MAKRILLEN KOMMIT IN ÄN?

Hade tänkt mig ut mot kusten i helgen i så fall.

Ha de
 
F

F.d. 52909

Guest
Sv: Makrill

Just nu är jag lite TORSK på fiske :twitcy: men ska kolla upp detta med makrill strax.
 
F

F.d. 52909

Guest
Sv: Makrill

Kingen....jag Sejer att vid Kyrkesund sägs det ha fångats makrill för några dar sen, men tror det mesta är från båtfiske.

Men de är nog på väg in strax, kanske till helgen ...kör så linan "ryker"...o skit fiske på dig ! ;)
 

Jimmy & Milla

HBK Medlem
Inlägg
119
Kommun
Skövde
HBK-Nr
46
Medlemskap
2024
Sv: Makrill

Hej Kingen
Vi hoppas på god fiskelycka så att vi kan få prov smaka läckerbitarna nästa helg.
Så ge inte upp samma ängagemang som vi hade sist men tyvärr blev det ju dåligt med både det ena och det andra då men fisket kanske går bättre den här gången hoppas vi
i Götlunda hälsa Quenn.
Jimmy
 

gaisaren

HBK Medlem
Inlägg
736
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
521
Medlemskap
2024
Sv: Makrill

På måndag 28 maj så kommer makrillarna till Ullevi. Gå och kolla så får du se hur fina o goa de`är

blåvitt är disco GAIS är rock´n roll:music-icon:
 
Toppen