• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Macrom

Rolf bagaren

HBK Medlem
Kommun
Båstad
HBK-Nr
13692
Medlemskap
2026
Har en Macrom M-DVD7702 installerad i vår bil men jag tycker rent ut sagt det är ett j-a skit! Den lever ett eget liv, när man startar den går skärmen ut och då får man trycka upprepade ggr på "utmatningsknappen" för att den ska gå tillbaka till normalläge. GPS:en visar bara orten där vi köpte bilen trots ny inmatning av rutt. All musik tystnar när man lägger i backen (men det är kanske normalt). Finns det någon som begriper sig på denna eller kan rekommendera en annan anläggning? Tänkte mig en utan gps men med radio, cd, dvd och backkameraanslutning. Bilen är en Fiat Dethleffs -12.

Roland o Ingegerd

HBK Medlem
Kommun
Rimbo
HBK-Nr
7128
Medlemskap
2025
Sv: Macrom

Hej.

Vi har en Pioneer AVH-X2600BT i vår bil. Den har det du vill ha. Kan möjligen vara problem att ansluta backkameran om det inte är Pioneers egen backkamera. Å andra sidan kan jag rekommendera Pioneers backkamera, den är liten och har en enorm öppningsvinkel. Jag ser rakt bakåt och rakt ner bakom bilen i samma bild. Det finns dessutom fler funktioner i radion.
AVH-X2600BT (Arkiverad) - Pioneer Sverige

Mvh / Roland

Olof G

HBK Medlem
Kommun
Knivsta
HBK-Nr
12581
Medlemskap
2025
Sv: Macrom

Min bil levererades med Macrom,jag accepterade inte skräpet utan återförsäljaren bytte till en Kenwood vilken har fungerat bra.

Toppen