• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Mölle eller Västervik

F

F.d. 52938

Guest
Hej! En liten förfrågan ang. åretrunt öppna campingar.
Tänkte ta en tur i Nov. Har kollat två ställen Mölle camping och Västervik då det är en lagom tripp över en helg från Gbg. Är det bra val? Kanske någon som vet och har lite upplysningar? Tacksam för svar:D

F

F.d. 6424

Guest
Sv: Mölle eller Västervik

Jag skulle rekomendera Mölle. Även om Mölle är en sommar ort så är där fantastisk natur med hela naturresarvatet på kullen alldeles inpå. Passa även på att besöka Nimis, Lars Wilks berömda träbyggnad byggd på Flytved och en massa spik. FirstCamp - Möllehässle- Nimis

Trevlig personal på Möllehässle Camping. Marcus ( VD )och Lennart ( Pappan ) är riktigt trevliga och underhållande.

Rickard

Senast redigerad av en moderator:

Kjell 896

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
896
Medlemskap
2025

Hej, har ni inte varit på Våxtorps Naturcamping så kan jag varmt rekommendera detta, det är en liten åretruntcamping inte med i camingplatsernas sammanslutning. Var där för en tid sedan, ligger mitt i skogen med flera fina fiskedammar, vet ej om man får fiska där, men miljön är otrolig. När vi var där kostade det 165 kronor med el. Finns med på internet om ni vill läsa mer. Har tänkt åka dit någon gång i höst och ta några bilder och lägga ut på Husbilsklubben.
Ett förslag, har vänner där denna helg, Marita och Stig om ni åker dit hälsa så gott.
Kjelle

F

F.d. 52938

Guest

Tack för bra svar!
Det blir nog första helgen i nov. har för mycket annat nu tyvärr.
Mvh Frank 59

F

F.d. 52938

Guest

Det blir nog en tur dit vad det lider.
Tack för ett svar
Mvh Frank 59

Mita o Stig

HBK Medlem
Kommun
Halmstad