• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla. Du måste logga in för att betala årsavgiften!

Mässerbjudande

kaj.p

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029
Så var den hemma, förra årets mässerbjudande från Dethleff på Elmia.
Utlovad leverans hölls med marginal tack till Codat o Dethleff för det.
Lite motigt känns det dock o packa allt i isande kyla, men dessto roligare att börja planera för årets resruter.
Tyskland o Mosel lär det bli i år med sedan får vi se. Suget finns för både Britttiska öarna o Kroatien. Sedan bor ju dottern i Barcelona, o barnbarnen vill till legoland. hmmm
Låter som även denna sommar blir en massa mil på vägarna, men o andra sidan det är ju därför man har införskaffat bilen :)

Bilagor

• Dethleff.jpg
    Dethleff.jpg
    153,5 KB · Visningar: 28
Sv: Mässerbjudande

Gratulerar!

Själv går jag och väntar på att min nya Hymer ska levereras. Hoppas få den så vi hinner till "Blomsterparaden" i Holland.
Ha det :cool:

Grattis Christer!

Vilken fin bil:)
Vi är i Ullared och kompletterar/provar, funkar fint i kylan.

Kul med alla nya bilar:) Själv är jag i Doncaster UK ett tag var tanken o ta bilen men vi han inte få oordning fen och väl var väl det. Här är fullständigt trafikplats med snö o stängda vägar Det kallaste mars på femtio år

Tillbaka
Toppen