• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Luxor LED24EL

F

F.d. 58939

Guest
Någon alls här som har testat Luxors 12V-TV modell LED24EL?

F

F.d. 58939

Guest
Sv: Luxor LED24EL

Jag letar förgäves efter en uppgift över hur mycket effekt den drar men hittar inte någon...

Luxor nu har väl ingenting med Luxor förr att göra utan är bara ett märke för svenska marknaden som turkiska Vestel använder, men det måste väl ändå finnas en officiell sida för produkterna? Var hittar man officiella data och uppgifter för Luxor-apparaterna?

hike

HBK Medlem
Kommun
Lindesberg
HBK-Nr
15163
Medlemskap
2025
Sv: Luxor LED24EL

Jag letar förgäves efter en uppgift över hur mycket effekt den drar men hittar inte någon...

Luxor nu har väl ingenting med Luxor förr att göra utan är bara ett märke för svenska marknaden som turkiska Vestel använder, men det måste väl ändå finnas en officiell sida för produkterna? Var hittar man officiella data och uppgifter för Luxor-apparaterna?

Har inte provat den men effekten är 25 W

Står på LED24EL
Hälsningar/hike

Senast ändrad:
Toppen