Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
HUr ser det ut när den står mot plåtisen? eller är den helt fristående?Detta fungerar perfekt och väger ”bara” 14 kg. Det ger mycket mer plats än ett som du kopplar på plåtisen och är tätt även nertill. Alltså inget drag under bilen och inga mygg. Att det dessutom kostar betydligt mindre än andra tält och är snabbt/lätt att sätta upp gör ju inget. Kan även stå kvar på ens plats om man behöver köra iväg en sväng.
![]()
Vango AirHub Hex Shelter smoke - addnature.com
Vango AirHub Hex Shelter smoke - handla idag på addnature-com - allt inom outdoor & äventyr Vind- & solskyddwww.addnature.com
Det jag har är helt fristående men det finns även en variant med en sluss som kopplas mot bilen.HUr ser det ut när den står mot plåtisen? eller är den helt fristående?
Där har ju halva semestern gott innan man är klarHär kommer det ett tips på ett annat Vango-tält, som du kan ansluta... verkar bökigt?
Våran markis är 3,75 m vad har ni för längd på markisen och Plåtisen?Vi har detta till vår 5,99m plåtis.
11 kg.
![]()
Lufttält
Lufttält till plåtis och van med smidig installation i fordonets markis, låg vikt och tar lite plats vid förvaring. Snabb leverans och trygg e-handel.www.campingvaruhuset.se
5,99 plåtis, 3,75 markis.Våran markis är 3,75 m vad har ni för längd på markisen och Plåtisen?