• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ludvika i helgen!

H

hianders

Guest
Nyss hemkommen från Ludvika och mässan hos "Kurtan" tänker man på hur trevligt det var att träffa många HBKare. Dels stod vi grannar med några stycken på den trevliga campingen, dels blev man så glad när man i vimlet på mässan stötte på andra knappar, bl a 171 perlena och 6 carina och gunnar. Vi polerade våra märken noga innan vi hälsade!! På kvällen lokaliserade vi så country som stod på den andra halvan av campingen. Så effektivt med knapparna, men även en vindjacka skulle göra succé!
Tack för den här helgen!

HBK 145 Inger & Hasse & Grabbarna Grus

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2026
Sv: Ludvika i helgen!

Ja det har varit en trevlig helg i Ludvika. Trots att jag var förkyld, sviter från förra helgen då man man inte hade tillräckligt på sig.
Roligt att träffa andra medlemmar, de som också stog på campingen var även 40, 44, 149 & 163. Brittis 455 kom upp till campingen och hämtade knappar, sedan hejade vi på HBK 92 som svängde in vid bensinmacken bredvid Kurts. Och så var det två medlemmar till som vi träffade inne hos Kurt
På lördagkväll var vi några som var iväg och lyssna på "GrisNils" och han kunde konsten att roa med historier och bra sång. :twitcy:
Vi hittade inte någon ny husbil, det är alltid skönt att komma ut i sin husbil och upptäcka att man inte hittat något som är bättre än man har. ;)
På vägen hem strax efter Smedjebacken hade "Pettssons" sett oss, de vinkade men vi såg inget :wideeyed: så kort efteråt kom det ett HEj på sms. ;) Carina & Gunnar

Senast ändrad:

Pettsson

HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
480
Medlemskap
2025

Hej..hopp..:wink:

Skönt att höra att ni alla kommit hem välbehållna, synd att vi missade varann:wideeyed: ..kom så sent till Kurtans i lördags..var nog kl 3..var ju på grängesmarken hela dan..:wub: :wub:

Men var ner till v-ås och ikea en sväng på fm idag och på vägen hem såg vi några HBK bla nr 40--145--6 carina o gunnar..:yes: :yes: men vi åkte ju inte husbil..suck..men vinkade ändå..kan ju inte låta bli...:twitcy: :twitcy: :twitcy: :spinny: :spinny:

Hälsn från fortf snuviga Lotta & Stefan

Senast ändrad:

kjeva

HBK Medlem
Kommun
Sundbyberg
HBK-Nr
163
Medlemskap
2025

Till Carina och Gunnar
Vi instämmer att det var trevligt på Grand Hotel i Ludvika.
Vi hittade i alla fall en ny bil som vi beställde för leverans i April.
Det blev en Adriak Coral 650 SP.

Eva och Kjell , 163

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2026

Ja efter denna helg så kommer det att spelas "Gris-Nils" i många husbilar :yes:
Grattis till den nya husbilen :wink: nu är det bara att hoppas på att vintern går fort :swoon: Carina & Gunnar

Brittis

HBK Medlem
Kommun
Smedjebacken
HBK-Nr
455
Medlemskap
2025

Hej, jag blev såå avundsjuk på er när jag var förbi på lördan . Jag åkte förbi redan i "ottan" för jag var ute på stjänsteresa, när jag såg alla campare. Jag drabas ju av lite abstinens när jag inte kommer iväg när jag vill :confused: . Men jag hoppas att det blir en annan gång. Är jag ensam som att få "abstinens eller? Men min käre man & jag var till "Kurtan " på söndan en sväng, då träffade vi på några Hbkare:yes: Mvh Brittis 455

Pettsson

HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
480
Medlemskap
2025

Hej Brittis..

Kul att ni tittade förbi i fredags..synd bara att vi väntade helgfrämmande..:spinny: Nästa gång måste ni komma in på fika..:yes: :yes: :yes:

Håller fullständigt med dig..nu har vi varit hemma 2 helger på raken med förkylningar.:twitcy: :twitcy: :twitcy: .blir gaaalen snart..har verkligen ABSTINENS...:wub: :wub: :swoon: :swoon: :swoon: måste bara ut i helgen. nånstans....:twitcy: ....Kram Grannen*Lotta & Stefan..

Senast ändrad:

KuMaNi

HBK Medlem
Kommun
Emmaboda
HBK-Nr
50
Medlemskap
2029

Grattis till nya husbilen. Hoppas vi ses snart, vintern är lång - alldeles får lång.

välkomna till S Ängby
Kurt & Margot

Senast ändrad:
Toppen