• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

LPG Preem Västra Frölunda

Per & Carina

HBP Admin
Kommun
Örebro
HBK-Nr
10712
Medlemskap
2025
Gasolproffsen i Örebro enligt hemsidan: Gasol på lösvikt ligger från 31 kr/kg och LPG ligger på 15 kr/L(=30 kr/kg) och du betalar endast för den mängd du fyller på. Fylla tom P11 / PA11 349 kr. Vi har dessutom 10 % rabatt där.

bengtic

HBK Medlem
Kommun
Finspång
HBK-Nr
39269
Medlemskap
2025
Läste i våras att man lägger ned lpg i england, flera som var oroliga, med många mindre husbilar med bara småflaskor var det folk som var bekymrade. Häromkring ser det illa ut norrköping linköping men om man åker ut i skärgården kan det bli 30 mil tur och retur för att fylla upp med 6kg. Nu ser det ut som om jag får köra 11mil för att revidera min flaska. och naturligtvis får ringa och fråga först om det finns någon.

Hejknekt

HBK Medlem
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
32451
Medlemskap
2025
Tråkigt att man inte satsar på LPG i Sverige. Ett drygt femtiotal ställen i hela Sverige. Tillgängligheten avtar dessutom ju längre norrut man kommer. I t.ex. Tyskland kan man tanka LPG på i princip alla mackar.

Sander

HBK Medlem
Kommun
Mariestad
HBK-Nr
5894
Medlemskap
2025
Tråkigt att man inte satsar på LPG i Sverige. Ett drygt femtiotal ställen i hela Sverige. Tillgängligheten avtar dessutom ju längre norrut man kommer. I t.ex. Tyskland kan man tanka LPG på i princip alla mackar.
Antalet mackar med LPG i Tyskland minskar, var där för någon vecka sedan och fick leta ett tag innan jag hittade LPG. Några hade CNG .

Toppen