• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Loggas ut fr paddan

H

hianders

Guest
Jag har fått ett problem med att min padda inte kommer ihåg mig från gång till annan och jag måste logga in varje gång på HBK. Problemet uppstod häromdagen. Vad gör jag? Kan det ha med Safari och inställningar att göra?

Jag brukar dessutom ha Husbilsdoktorn och Förmåner trådarna dolda men nu får jag trycka bort dem varje gång.

Oerhört tacksam för hjälp.

Inger

Senast redigerad av en moderator:

Hokie

HBK Medlem
Kommun
Torsås
HBK-Nr
8500
Medlemskap
2025
Sv: Loggas ut fr paddan

Jag har fått samma problem på min vanliga pappa men inte på minipaddan. Dessutom har översta raden med adressfältet plustecken fyrkant med pil i uppvikt bok samt pilar bak/fram (hela detta fält) blivit svartvitt. Förut var tecknen blåa och adressfältet grått med svart text.
Kan detta höra ihop? Jobbigt att behöva logga in på alla ställen varje gång.
Gäller inte bara Hbk utan alla ställen som kräver inloggning.
Tacksam för hjälp

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Jag vet att någon fick ordning på problemet men minns inte hur.

Sparade lösenord finns under Safari i inställningar men är osäker på om problemet ligger där.

Senast ändrad:
H

hianders

Guest

Jag har fått samma problem på min vanliga pappa men inte på minipaddan. Dessutom har översta raden med adressfältet plustecken fyrkant med pil i uppvikt bok samt pilar bak/fram (hela detta fält) blivit svartvitt. Förut var tecknen blåa och adressfältet grått med svart text.
Kan detta höra ihop? Jobbigt att behöva logga in på alla ställen varje gång.
Gäller inte bara Hbk utan alla ställen som kräver inloggning.
Tacksam för hjälp

Jag har bara (såvitt jag vet) problemet med HBK på paddan. Men, jag har också fått svart fält högst upp på adressfältet.

Mitt lösenord till HBK finns inte kvar (om det ens har funnits) bland sparade lösenord i Safari.

Inger

Senast redigerad av en moderator:

Tommy-59

HBK Medlem
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
2475
Medlemskap
2025

Jag har bara (såvitt jag vet) problemet med HBK på paddan. Men, jag har också fått svart fält högst upp på adressfältet.

Mitt lösenord till HBK finns inte kvar (om det ens har funnits) bland sparade lösenord i Safari.

Inger

Tror att du har markerat Privat surfing, klicka i Safari på fyrkanterna längst upp till höger, klicka på privat så den avmarkeras.

//Tommy

Hokie

HBK Medlem
Kommun
Torsås
HBK-Nr
8500
Medlemskap
2025

Tack Tommy. Där var felet. Nu inte svart fält och jag förblir inloggad.

Toppen