• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Lofoten

F

F.d. 58728

Guest
Sen semester, hade för avsikt att åka till Lofoten i sommar. Är det för sent på året nu?
Någon som har synpunkter?

Haré bra
BJ

Sv: Lofoten

Kom hem för någon dag sen. ÅK ! Lofoten blir npg bara vackrare och vackrare under de kommande veckorna , d-v-s- luften klarare , campingplatserna något mindre besökta , vägarna inte så hårt belastade . TA god tid på er . Hoppas ni får bra väder , det gör halva resan , att se bergen resa sig 1000 m rakt upp från havsytan är imponerande , Börja eller sluta mrd Å
Å vilken härlig resa ni har framför er ! Go tur !
Totte 04

Tyvärr ingen midnattssol längre men det är ju ljust länge ändå. Besök gärna Vesterålen och Hovden om ni har tid - bättre än Lofoten!
Trevlig resa!

Hej, nej det är inte försent. Sommarcharmen går Ni miste om och inte så mycket som har öppet nu. Lofoten är fantastisk, vi var där nu i sommar, i juli. Jag är född i krokarna där. Lofoten finns och är helt underbar alla årsdelar. Åk Ni och Ni kommer inte att ångra.:yes:

Tillbaka
Toppen