• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Lock till vattenlås under diskho

JohnL

HBK Medlem
Kommun
Kristianstad
HBK-Nr
15214
Medlemskap
2025
Någon som vet var man kan finna ett nytt lock till vattenlåset som sitter under diskhon, har en Adria Coral 680ST årsmodell 2010. Tacksam för tips

JANKRO

HBK Hedersmedlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
854
Medlemskap
2040
Sv: Lock till vattenlås under diskho

Hejsan och välkommen.
Inte billigast, men troligen enklast är att ringa till någon som säljer nya husbilar/husvagnar av fabrikatet man söker delar till.

Ett ställe som säljer Adria och är stora samt har borde ha skaplig ordning på reservdelar har du här. Ring och kolla med dem.

Klicka här.
Adria Husbilar | Bengt i Örkelljunga

Delar som avlopp, kranar m.m. är många gånger inte märkesrelaterat och kan gå att hitta i närliggande campingbutiker om man har tur.

Lycka till. JANKRO.

Hokie

HBK Medlem
Kommun
Torsås
HBK-Nr
8500
Medlemskap
2025
Sv: Lock till vattenlås under diskho

Jag har en Adria Coral 690 SP 2008 och på den fanns inga vattenlås så fick sätta dit själv för att undvika lukt från gråvattentanken. Tveksamt om det finns endast lock. De som säljer Reservdelar till husbilar har. Exempelvis de som säljer kamas camoingprodukter. Jag köpte på Husvagn och fritid i Kalmar.
håkan

Toppen