• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Live Stream Direct

PudelRäser

HBK Medlem
Kommun
Luleå
HBK-Nr
4321
Medlemskap
2025
Sv: Live Stream Direct

Låter för bra för att vara sant..... men vem vet

ca 400 kr för 4500 hd kanaler lifetime ?

Vem vågar prova först

F

F.d. 53078

Guest

Detta är jätte interesant kommer säkert att bli så att TV tittandet kommer att ske genom internet. Men förs måste bredbandsleverantörerna leverera den kvalitén som behövs för att inte bilden stannar och går ned i kvalité.
För att kunna titta på samma sätt som ex. satellit då måste du ha ingående megabits och stanna där. Leverantörerna garaterar bara 10% av vad du har köpt. Tänk dig att du köper en husbil och skall dela den med 10 andra personer. Eller rättare ibland går den i 100Km/h men men ofta sjunker hastigheten ner till så lågt som 10Km/t. etta accepteras tydligen bara av bredbandkunder.

F

F.d. 4220

Guest

Tekniken verkar intressant, men just den sidan verkar vara mer än suspekt.

Dels verkar de skicka ut reklam om den i olika spam, dels så känns det obehagligt att en dialogruta poppar upp när man stänger fliken med (ungefär) texten:

"Få ett erbjudande och tacka ja genom att välja 'Avbryt' i nästa ruta."

Jag tror att detta är en sida man bör undvika.

//Stefan

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 53078

Guest

Det verkar bara vara bluff det skulle dessutom vara dyrt för detta företag att betala rättigheter i hela världen för så många kanaler.

Toppen