• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Liten komprimerad fotokurs?!

H

hianders

Guest
Jag skulle uppskatta mycket att få en komprimerad fotokurs här och nu vad gäller att ladda in bilder från en digitalkamera till datorn (det fixar jag!) och sedan få dem hanterliga att skicka med e-post eller att lägga in dem här t ex. Jag gör olika varje gång och blir snart t---g för jag kommer inte ihåg vad jag gör :) När jag laddar in bilderna hamnar de ofta i Adobe. Vi har dessutom Picasa i maskinen samt Windows fotogalleri.
Jag vill ha det så enkelt som möjligt så finns det någon därute som kan ge mig tips så är jag oerhört tacksam!!

fru hianders/Inger
:swoon:

F

F.d. 58547

Guest
Sv: Liten komprimerad fotokurs?!

Hianders jag har glömt en sak, det kom jag på nu.
Ring mig när du skall lägga in bilder nästa gång så tar vi det / telefon. Lättare​

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Liten komprimerad fotokurs?!

Börja med att skaffa ett bildprogram. Det finns ett gratis webbaserat som heter Pixlr som funkar riktigt bra. Sedan är det bara att öva själv, det är så man lär sig snabbast.
Lycka till!

Senast ändrad:
Toppen