• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Lite vinterbilder

Sv: Lite vinterbilder

Vilka fina bilder, du är så duktig Susanne! Jag har sett en enorm utveckling i ditt sätt att fota på bara ett år!
Varför inte gå med i Biofoto? Där får du chans att hänga med ut på fototurer, och du får en fin tidning "Naturfotografen" hem i brevlådan med mycket tips!

/Ludde

Vilka fina bilder, du är så duktig Susanne! Jag har sett en enorm utveckling i ditt sätt att fota på bara ett år!
Varför inte gå med i Biofoto? Där får du chans att hänga med ut på fototurer, och du får en fin tidning "Naturfotografen" hem i brevlådan med mycket tips!

/Ludde
jag är medlem där:)
Men dessa bilder är lite gryniga 120-400mmx2 conv o dåligt ljus.
men man gör så gott man kan;)
Men fattar inte riktigt hur jag skall ställa in med extendern riktigt så jag kör oftast på P o Auto?

Senast redigerad av en moderator:

Har lite dålig koll på inställningar i annat än mina egna prylar...och knappt det :o: får jag väl erkänna, håller just nu på och försöker flytta över inställningar jag gjort på en Nikon kurs igår i ett lånat hus till mitt eget hus, jag kraschade nämligen hus, 300-optik, converter och fjärrkontroll för ett par månader sedan, och har sen dess haft låneutrustnig från Nikon. Fick hem min egen utrustning lagad idag...så nu ska jag ha in dom inställningarna i kameran och jag går bet :mad:

/Ludde

Speciellt första bilden helt underbar, vilket ljus tillsammans med den dubbla klassiska diagonalkompositionen. / Peter

Tillbaka
Toppen