• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Lite pyssel en söndag.

Andy.T

FD HBK Medlem
Kommun
Huddinge
HBK-Nr
19547
Medlemskap
2023
Hej vill bara dela med mig av mitt söndagspyssel..
En Dethleffs I 5841 fick alla lampor bytta till led samt ett grått kök och vita skåpsluckor i hela bilen,har tyvärr ingen före bild. Allt till en kostnad av 1550:-
IMG_20150823_173253.jpg

IMG_20150823_173243.jpg

Senast ändrad:

Andy.T

FD HBK Medlem
Kommun
Huddinge
HBK-Nr
19547
Medlemskap
2023
Sv: Lite pyssel en söndag.

Nej köpte vinylfilm på Hornbach, kostade 69:- per 2 meter. Finns i alla möjliga färger och utföranden. Samma typ som man använder när man stripar bilar. Bara dra bort om man tröttnar eller vill byta färg.

F

F.d. 59078

Guest

Hejsan Andy ! Det finns en firma i Valskog strax utanför Köping som är helt suveräna på dynor ja allt med textil till hus-vagnar/bilar samt båtar, domkanske ligger för långt i från Dig men slå en signal till dom så får Du mer info tel.nr. 073-5084095
Lycka till hälsar Hasse & Ingegerd

F

F.d. 23743

Guest

Hur fick du dit den då ? Värmde på den ? Funderar på att göra samma , vill gärna ha monteringstips !
Camilla

F

F.d. 29954

Guest

Verkligen snyggt!
Önskar man kom till den nivån någon gång...
Tack för tipsen, och framför allt prisinformation...

Andy.T

FD HBK Medlem
Kommun
Huddinge
HBK-Nr
19547
Medlemskap
2023

Bara dra av filmen på baksidan och klistra dit, plätt lätt.:spinny:

Toppen