• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Lite att göra inför säsongstart...

F

F.d. 29949

Guest
Hämtade ut pärlan från vinterförvaring i fredags 8/4...hittade torrsprickor på vänsterbak... kollade alla däck och det var bara att beställde tid för byte av alla fyra! . Iväg till bilprovningen och där fick jag mina farhågor besannade, höger framhjulslager slut. Hörde missljud innan avställning i höstas fast kunde inte fastställa vilken sida men det hördes direkt när dom satte lite fart på hjulet med sin apparat:D. Så det blir att beställa hem lager ...samt oljor och filter sen är man med i matchen igen:yes::yes:. Ha en trevlig sommar/säsong Thomas

ps: Har sett att en del beställer grejor från tyskland skulle vilja veta levtider

Toppen