• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ledlist på markisen

Vimarka

HBK Medlem
Inlägg
12
Kommun
Linköping
HBK-Nr
27377
Medlemskap
2024
Hej!
Jag funderar stt köpa en ledljuslist till markisboxen på en Fiamma F 45S.
Då undrar jag om den bara sitter i ett spår på boxen eftersom det i inre spåret ju sitter fästet i husbilen.
Var svårt att se på bilden i katalogen så om det är någon som monterat ledlist på samma markis
så är jag tacksam för svar innan jag köper./Pelle
 

hanshåkan

HBK Medlem
Inlägg
186
Kommun
malmö
HBK-Nr
11761
Medlemskap
2024
skall du ha ledlist i framkant eller undersida av markis har man ledljuds i framkante måste man veva ut vid användande har ledljus i undersida
markis mycket bra användes
mär som helst
 

boanke

FD HBK Medlem
Inlägg
579
Kommun
Laholm
HBK-Nr
29229
Medlemskap
2021
Har precis fått hem en ledlist på 5m, ni som har monterat i efterhand, var har ni satt den, inne vid väggen eller längst ut?
 

hanshåkan

HBK Medlem
Inlägg
186
Kommun
malmö
HBK-Nr
11761
Medlemskap
2024
Har precis fått hem en ledlist på 5m, ni som har monterat i efterhand, var har ni satt den, inne vid väggen eller längst ut?
på undersida markiskasseten dragigt in ljussladden genom kylskåpsgallert satt en fjärrstyrd box sidan om kylskåpet har en adria corala slt
fyngerar mycket bra man kan dimma den med den boxen
 
Toppen