• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Laptop-GPS, Backkamera i externskärm

Tommy&Ann

HBK Medlem
Inlägg
18
Kommun
Trollhättan
HBK-Nr
1078
Medlemskap
2024
Hej!
Jag har studerat många bra inlägg på forumet- så mycket kunnande och erfarenhet det finns. Hoppas ni kan ge mig lite erfarenhet av följande fråga.Jag har GPS-program i datorn.
Laptopen i bilen är besvärlig att plasera i Forden, inte minst med tanke på krocksäkerheten. Hittade en skärm där man kan ansluta datorn och även en backkamera
Bilmultimedia,Bilstereo,Backkamerasystem mm.till Kanonpriser
Verkar det inte bra så sej.

Tommy
 
Senast ändrad:

BerntMgn

HBK Medlem
Inlägg
818
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
262
Medlemskap
2024
Sv: Laptop-GPS, Backkamera i externskärm

Hej
Klart att det funkar.
1: Bortsett ifrån att du får byta input med fjärrkontrollen medans vi andra har en kontakt på backläget i växelväljaren..
2: Kolla så att ditt GPS program är praktiskt att köra via touchskärmen.
Hade själv funderingar på en liknande lösning som kanske aktiveras igen när du banat vägen.
Lycka till.
 

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Inlägg
8.266
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2024
Sv: Laptop-GPS, Backkamera i externskärm

Jag är lite inne på samma sak men utan backkamera. Jag tror att Hjulnissarna också har ett sådant projekt på gång med backkamera.
 

Håkan o Carina

HBK Medlem
Inlägg
43
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
12951
Medlemskap
2024
Sv: Laptop-GPS, Backkamera i externskärm

Hej!
Jag har letat efter denna kombination till ett vettigt pris, detta verkar ju vara i rätt prisklass är det någon i klubben som vet hur kvaliten är på dessa produkter?

MVH
Håkan
 
Toppen