• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Lackkonserverat vår Concorde

Roffe1

HBK Medlem (P)
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2025
Sv: Lackkonserverat vår Concorde

Troligtvis för vi vill ha den valmöjligheten. Det är säkert inte alla som vill betala detta i inköpspriset för det är väl inte någon som tror att vi skulle få detta gratis?

Man ska också tänka på när man väljer detta att det krävs efterbehandlingar också i vartfall på Ditec och de är inte direkt billiga jag vet för vi hade detta på våran förra pb.

Senast ändrad:
J

Jimbo

Guest

Om någon har en firma kan ju denne kanske skaffa sig ett kundnummer hos Lahega Kemi AB - Bilvrd, Hygien och Industriprodukter och sedemera sälja till oss i klubben?

Lägger man ner lite tid och har ett bra utrymme är det ingen direkt raketforskning att lägga ett lackskydd. Det som kan ställa till det är om man har elaka repor och märken, särskilt på lackerad plast. Där kan den okunnige lätt ställa till med trubbel om man är för tuff med ex rubbing och polermaskin. Krävs känsla annars är det bara att lämna till lack =(

Men det finns säkert duktiga rekondare här i klubben som kan dela med sig lite av sina hemligheter =)

U

Uffe695

Guest

Han driver en firma som polerar båtar. Var han handlar vet jag ej. Men är det några produkter jag behöver är det inga problem att handla det genom honom till ett vettigt pris. Jag menar bara att det finns andra firmor änn dom som polerar bilar som man kan vända sig till. Husbilar som är byggda av glasfiber liknar ju mer båtar än bilar till behangdlingen.

Uffe

Alve

FD HBK Medlem
Kommun
Ödeshög
HBK-Nr
338
Medlemskap
2023

Hej!
Men vad är en Adriatik? Ock varför är den "bara"?

Trevlig helg!

Alve

F

F.d. 16087

Guest

Turtles nano tech serie har också lackförsegling. Finns att köpa på Jula. 169:-
MVH. Gunnar S

Toppen