Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Har samma problem på vår Hymer 2005:a, verkar vara klarlacken som lossnar. Ser fram mot kloka förslag till åtgärd!Lacken släpper på min gråa stötfångare fram på min hymer- 02!
Har någon ett förslag vad man kan göra med den? Läste om gummifärg men vet inte vad jag ska hitta på;(
Tacksam för hjälp
Lacka om, antingen själv eller kontakta en lackverkstad.Har samma problem på vår Hymer 2005:a, verkar vara klarlacken som lossnar. Ser fram mot kloka förslag till åtgärd!
I Bad Waldsee på fabriken för Hymer träffade jag ett par från Nederländerna. Deras ärende dit var just att klarlacken hade släppt från kofångaren. Hymer i Nederländerna kunde inte hjälpa dem och hänvisade dem till fabriken. De fick den åtgärdad och resultatet blev riktigt bra, även ersättning för körsträckan utgick.