Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Har samma problem på vår Hymer 2005:a, verkar vara klarlacken som lossnar. Ser fram mot kloka förslag till åtgärd!Lacken släpper på min gråa stötfångare fram på min hymer- 02!
Har någon ett förslag vad man kan göra med den? Läste om gummifärg men vet inte vad jag ska hitta på;(
Tacksam för hjälp
Lacka om, antingen själv eller kontakta en lackverkstad.Har samma problem på vår Hymer 2005:a, verkar vara klarlacken som lossnar. Ser fram mot kloka förslag till åtgärd!
I Bad Waldsee på fabriken för Hymer träffade jag ett par från Nederländerna. Deras ärende dit var just att klarlacken hade släppt från kofångaren. Hymer i Nederländerna kunde inte hjälpa dem och hänvisade dem till fabriken. De fick den åtgärdad och resultatet blev riktigt bra, även ersättning för körsträckan utgick.