• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Lös hund i husbilen

F

F.d. 58611

Guest
Är det någon som har ett bra tips på hur man förhindrar att hunden låser upp framdörrarna och sätter på varningsblinkers (nya Fiat).

Hälsningar Sten

H

hianders

Guest
Sv: Lös hund i husbilen

Låser den upp dörrarna innifrån?!

Jag är ingen expert, man kan ni komma på honom när han gör det så tänker jag lite på hon Barbro Börjesson i Gokväll som använt tom petflaska som kastats mot hunden precis när ofoget sker. Hon har också använt hundkoppel som kastats framför/invid hunden. Viktigt är ju att bestraffningen sker exakt vid händelsen.

Hoppas det ordnar sig!

fru hianders/Inger

PS Visst var det er som vi lärde känna i Borgåsund? DS

F

F.d. 58620

Guest
Sv: Lös hund i husbilen

Vi stänger av bildelen med ett galler då hunden är ensam i husbilen, vilket inte händer så ofta. Men innan vi gjorde så hände detta. Vi stannade till för att handla lite snabbt och när vi stod vid kassan hörde vi ett väldigt tutande utifrån.
Det visade sig vara Nalle som stod med tassarna på signalhornet. Inget kul precis han förde sånt oväsen, men Nalle var nöjd för vi kom ju rusande tillbaks till bilen.
Hälsning Gunilla :dog::dog::mh:

Toppen